sa mor daca pricep

berangel a comentat aici pacum ca "Incultule! http://cabalinkabul.wordpress.com/". asa ca m-am uitat si eu la  blogul numitului danalexe si am raspuns: "a! inca un vorbete poliglot, polivalent si care nu mai stie sa spuna nimic pe scurt" etc.
ca sa vad azi la berangel ca zice despre respectivul: "Dan Alexe — pe care nu-l simpatizez deloc, dar se întâmplă că nu e prost ......".
ce nu inteleg eu e de ce nu-i place lui berangel de allalt tip, care pare de-a dreptul fra'su, spirit geaman, tot asa, se pricepe de la A(ce) B(rice) si C(arice) la Z(orba Grecul), trecand prin softurile de mobil si declinarea verbelor tari in germana. o fi invidia? neah, ar fi prea simplu pentru dajteptz d'alde astia. mai degraba o fi para(noia). geniali pe care netul nu putea sa-i mai incapa.

4 comments:

Béranger said...

1. dan alexe e dintr-ăia care ne-au mințit la europa liberă. și dacă-i spun că 90% o fi fost așa sau pe-aproape, dar 10% a fostără minciuni în falș, mă cenzurează.

2. dan alexe pretinde că știe mai multe limbi decât membre are un miriapod, și probabil că știe a înjura de mamă în cel puțin 27 de graiuri. aici-șa e o combinațiune de invidie, neîncredere și oareșce enervare: nimenea nu poate pentru ca să știe atâtea limbi, decât dacă le știe ca săpătorii de șanțuri, dupe ureche. impardonabil.

3. dan alexe a umblat pe multe meleaguri. exotice. nu de vacanță, mai degrabă de culturi vechi, cu nisip și nașpa. deși majoritatea nu mă interesează (afghanistanul garantat nu), am voie să fiu invidios, da?

4. dan alexe a futut mai multe femei decât mine, și garantat mai exotice. chiar și dacă va muri înaintea mea, asta nu e o consolare.

5. dan alexe nu știe să scrie dracului o postare bine formatată, pune link-uri aiurea, face completări pe facebook în loc să puie în articol ori să adaoge la dânsul, e prea împrăștiat.

6. în principiu, mă enervează, îl detest, îl invidiez, și așa mai departe. a, și cică se pricepe la gătit. ca un canibal ce este.

7. care dan alexe mi se pare înfumurat. după standardele mele, nu altminterea.

marjdaici said...

1. nu puteau ei minti la europa libera cat manca cacat televiziunea romana. vorba aia, "tata, de ce la televizior zice numai de bine de tovarasu' si la radio numai de rau?"
2. mai stim si noi cate-o limba straina, de bine de rau, da' pana sa explicam in engleza chestii din gramatica germana, ca unu' beranje, mai va!
3. umbla fiecare pe unde-l trimite redactia.
4. bug mafia zicea "n-ai fost la gaoaza mea / sa vezi ce am futut..." etc. viata sexuala a tertilor nu e un subiect.
5. am comentat si io la beranje despre formatare (2 culori, bold, italic, plus hyperlinks in acelasi text) si m-a cenzurat
6. in principiu, ma 'nervezi da' te citesc, numai alea cu android, nexus, google etc. nu ma'ntereseaza, nici macar nu pricep decat foarte vag despre ce e vorba.
7. ca sa fie cineva infumurat dupa standarde berangeresti, inseamna ca e mai infumurat decat o slanina uitata la afumat doua ierni, in pod.
8. bonus, o replica la commentul de la postarea lui dollo despre "de ce va doriti copii?": trebuia intrebata madam dollo-senior. e o troll-angeala de cacao discutia, ca si cum ar veni o cartita sa-ntrebe 'ce mare zmecherie cu culorile alea de care tot ziceti?'. raspunsul nu poate fi decat pe linia din caragiale, cand zice otopeanu (citez aproximativ, n-am memoria altora): "domnule, tata zice ca la noi cand a fost cometa ailalta s-au starpit toate vacile" si marius chicos-rostogan ii da replica: "da' muma-ta de ce nu s-o starpit, boule?". be-hee-hee that :D

Béranger said...

1. firește dar, printre multele și măruntele scoateri din burtă (pe principiul „dacă tot nu știm nimic despre ce se întâmplă în coreea de nord, hai să zicem c-a mai împușcat nebunul ăla vreo optzeci în piața publică”), erau și zvonuri orchestrate, gen „operațiunea satele românești”. ce se urmărea la nivel de „propuneri de decrete ale consiliului de stat” (ale pulii lui ceașcă) era destul de ambiguu, dar nu s-a pus niciodată problema de a demola 4000 de sate, de a trimite bătrânii la țară, ș.a.m.d.

3. nu era redacția. respectivul se crede și un fel de cineast. și tot caută măgari prin deșert.

5. ce nu pricepi tălică e mai multe.

-- roșul ăla nu e roșu, e hyperlink. era mai bine dacă era albastru subliniat, când tema blogului e în culoarea sângelui uscat pe faianța nespălată? să nu pui hyperlinks într-un text de blog e ca și cum... e ca și cum.

-- cunoaștem, regulili de scoatere în evidență în textele serioase mandatează (sic!) utilizarea cursivelor (italicelor), și atât. dară unde vezi tălică (afară de cărți) texte serioase, când revistele tipărite din ziua de azi au chenare care din loc în loc scot câte o frază în evidență, ca pentru debili? bașca ancadreurile cu alte chestii, presărate fix ca să-ți dea adhd și să nu mai poți urmări un articol care se întinde pe mai multe pagini.

-- italicul este folosit îndeobște petru citări între ghilimele de-alea mari, că așa are tema asta blockquote. de aceea, aldinele (bold) sunt folosite pentru a evidenția text in blocurile de citate cursive (sau pentru a-mi exprima eu enervarea în textul normal).

-- pe deasupra, numai cine nu vrea nu s-a prins că atunci când am câte un articol de-ăsta, „varză”, este pentru că este lung în citate și, dacă ești grăbit, poți citi numai și numai literele grase în locul citatelor complete.

6. ești adeptul aifoanelor nefolosite îndeajuns, sau al telefoanelor ieftine?

7. dan alexe este.

8. ca caragiale, nimenea.

marjdaici said...

6. adeptul telefoanelor scurte si la obiect. sms, mms, mail si net pe telefon sint bashini inutile cand ai toata ziua in fatza un desktop. si daca n-ai, atunci beleste dracu' ochii la trafic sau la bormasina aia cu care lucrezi, lasa textingu. poze cu telefonu etc.: asa o s-ajunga sa se-nfunde netu' cu gunoi.