utile

o recenzie de berangel: despre ciocolate. din sufletul lui de copil, ca cand te-ai maturizat de tot, deja esti mort.
adaug si eu: care aveti kaufland, vedeti ca sint unele poloneze, imi scapa acuma denumirea. nu-s asa rafinat ca beranger, sa observ evolutia in timp lu' milka. marca poloneza de care zic are multe sortimente, cu alune, cu minune, cu nimica, plus marele avantaj ca e ieftina.
si daca nu va uitati la bani si vreti ceva tzitza de mitza, luati bomboane la cutie, belgiene sau elvetiene de la mama lor.
(sau o bere.)

7 comments:

Béranger said...

Nu e poloneză, e Katy. Majoritatea sortimentelor sunt fabricate în Polonia, dar unele sunt Made in France, Italy, Germany.

marjdaici said...

aia e, katy. m-a batut gandul la un moment dat sa nu fie vreo versiune de "naty" de la fratii bautura (micula, european food, drinks and tax evasion) - fontul semana, cumva.
no, am mancat katy si n-am murit de dispret ca beranjel fatza cu milka.

Béranger said...

Băi, am spus că Katy la 1.59 lei e bună? Am zis. Mai cetește-mă dacă n-ai observat, că așa scriu eu, pentru chiori superficiali.

marjdaici said...

ush, ma, ai bagat later edit, dupa ce am scris io, nu mai manca cac... asta... ciocolata, asa.

Béranger said...

Nu mânca căcat, că n-am băgat nici un late edit, dar dacă tu citești cu curul... Și am menționat Katy și pe Twitter, mai demult, să văd dacă găsesc.

Béranger said...

Uite, mă, Păcală, din 2 iunie: pă Tuităr.

marjdaici said...

acu' stii ce ar trebui? sa-ti sterg ultimele doua comentarii. asa, numa' fiindca pot. bineinteles ca la cat sint de 'asaltat' as putea sa bag si moderare. si sa te cenzurez, sa te simti ca acasa, ca la tine pe blog, adica, zmechere.